هفت استراتژی افزایش فروش

هفت استراتژی افزایش فروش

هفت استراتژی افزایش فروش برای کسب و کار های کوچک

هفت استراتژی افزایش فروش ! شما به فروش بیشتر احتیاج دارید ، همین الان هم احتیاج دارید

در مقاله هفت استراتژی افزایش فروش برای کسب و کار های کوچک مواردی یاد می گیرید که بلافاصله پس از اجرای آنها فروش شما افزایش خواهد یافت.

هفت استراتژی افزایش فروش

شما به فروش بیشتر احتیاج دارید ، همین الان هم احتیاج دارید

در مقاله هفت استراتژی افزایش فروش برای کسب و کار های کوچک مواردی یاد می گیرید که بلافاصله پس از اجرای آنها فروش شما افزایش خواهد یافت.

دقت کنید نکاتی که در این مقاله آموزش داده می شود در صورتی مثمر ثمر خواهد بود که کسب و کار شما کالا و خدمات با کیفیت به مشتری ارائه کند و اصول مشتری مداری را رعایت کنید .

اگر کیفیت یا مشتری مداری در مجموعه شما در حد مطلوب نیست حتما در اولین فرصت مجموعه خود را اصلاح کنید.

به عبارت دیگر داشتن کالا و خدمات با کیفیت عالی لازمه رسیدن به موفقیت در فروش است اما برای داشتن فروش بالا کافی نیست.

شما باید بتوانید محصول با کیفیت خود را همانطور که هست به مشتری معرفی نمایید و نظر مشتری را جلب کنید.

اگر بازاریابی و تبلیغات را شروع نکنید هیچکس کیفیت محصول شما را کشف نمی کند.

هفت استراتژی افزایش فروش

هفت استراتژی افزایش فروش و جلب اعتماد مشتری

این شما هستید که باید به مشتری وعده یک کالا یا خدمات خوب را بدهید و او را متقاعد کنید که کالا و خدمات شما همان چیزی است که او نیاز دارد

باید اعتماد مشتری را جلب کنید و برای اینکار از اعتباری که برای برند کسب و کار خود ساخته اید کمک میگیرید.

بعد از فروش محصول مشتری ادعای شما را راستی آزمایی می کند

اگر ادعای شما حقیقت داشت اعتماد مشتری نسبت به کسب و کار شما تثبیت می شود

و مشتری باز هم از شما خرید می کند

اما اگر ادعای پوچ و بی اساسی مطرح کرده باشید اعتبار کسب و کار خود را بر باد داده اید

و مشتری دیگر از شما خرید نخواهد کرد.

به همین علت است که میگویم کیفیت لازمه فروش موفق است اما کافی نیست.

علم بازاریابی و فروش به شما کمک میکند تا کسب و کار خود را به علاقه مندان معرفی کنید

مشتریان جدید پیدا کنید و مشتریان قبلی را راضی نگه دارید تا در نهایت بتوانید به سود بالایی برسید.

بدون بازاریابی مناسب و رعایت اصول فروش شما فروش خوبی نخواهید داشت

و در نهایت ممکن است کسب و کار شما با اینکه کیفیت محصول بالایی دارید به شکست منجر شود.

هفت استراتژی افزایش فروش

بخشی از کتاب هفت استراتژی افزایش فروش

۱ – مشتری های فعلی و گذشته خود را در یابید!

راحت ترین فرآیند فروش ، فروش به مشتری هایی است که قبال هم از شما خرید کرده اند.

آنها قبلاً یک بار شما را انتخاب کرده اند و به شما پول داده اند

با این حال شاید شما آنها را فراموش کرده اید.

حالا وقت آن است تا دوباره آنها را پیدا کنید.

اگر اطلاعات تماسی از آنها دارید سعی کنید با آنها تماسی برقرار کنید.

این تماس می تواند از طریق اس ام اس ، ایمیل و در برخی کسب و کار ها تماس تلفنی باشد.

با توجه به نوع کالا یا خدماتی که ارائه می دهید ممکن است مشتری مجددا به همان محصول قبلی احتیاج داشته باشد

یا ممکن است حالا که مدتی از خرید گذشته مشتری به محصول جدیدی نیاز داشته باشد

یا به خدمات جانبی و پس از فروش و مواردی از این دست نیاز داشته باشد.

این هنر شماست که نیاز مشتری را پیدا کنید.

شما فقط سعی کنید نیاز های مشتریان را پیدا کنید و به آنها توضیح دهید که چرا باید محصول جدید شما را تهیه کنند

اگر دست روی نیاز درستی گذاشته باشید آنها باز هم از شما خرید می کنند.

وضع اقتصاد هرچقدر هم که بد باشد مشتری های شما باز هم آنقدری پول دارند که ار شما بخرند.

گاهی اوقات آن ها فقط به یک یادآوری نیاز دارند .

پس به آن ها یادآوری کنید که محصولی برای فروش دارید.

حتی اگر نتوانستید محصول یا خدماتی برای فروش پیدا کنید

سعی کنید یک پیشنهاد ویژه مانند تخفیف های ویژه به مشتریانتان پیشنهاد دهید

به گونه ای که آنها متوجه شوند این تخفیف فقط برای آنهاست که قبال از شما خرید کرده اند.

منبع :

www.irebooks.com

 

کتاب هفت استراتژی افزایش فروش را از لینک زیر دانلود نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *